გაკვეთილის გეგმები
თემატურ კალენდარული
გეგმა ისტ-ში
VI
კლასი
სსიპ ალექსანდრე ცინცაძის
სახელობის ქალაქ თბილისის 150-ე საჯარო სკოლა
პედაგოგი: მურმან კინწურაშვილი
2018-2019 სასწავლო წელი
I და II სემესტრი
გაკვეთილის
თემატიკა
|
საათი
|
ჩატარების დრო
|
რესურსები
|
აქტივობები და სასწავლო მიზანი
|
მოსალოდნელი შედეგი
|
მეთოდები, სტრატეგიები
|
1.1
კომპიუტერის შექმნის ისტორია
|
1
|
18.09
|
სახელმძღვანელო
კომპიუტერი, პროექტორი
|
;
|
is.teqn.dawy.2.asaxelebs sxvadasxva cifrul saSualebas
da saubrobs maT daniSnulebaze
|
|
1.2
როგორ მუშაობს კომპიუტერი
|
1
|
19.09
|
სახელმძღვანელო
კომპიუტერი, პროექტორი
|
|||
1.3
გარე მეხსიერებები
|
1
|
25.09
|
სახელმძღვანელო
კომპიუტერი, პროექტორი
|
|||
2.4 შაბლონი
|
2
|
26.09-02.10
|
სახელმძღვანელო
კომპიუტერი, პროექტორი
|
is.teqn.dawy.2.,
asaxelebs sxvadasxva cifrul saSualebas da saubrobs maT daniSnulebaze
is.teqn.dawy.3.,
is.teqn.dawy.4.
|
||
2.5
ტექსტური ჩარჩო
|
1
|
03.10
|
სახელმძღვანელო
კომპიუტერი, პროექტორი
|
|||
2.6
სტილები
|
1
|
09.10
|
სახელმძღვანელო
კომპიუტერი, პროექტორი
|
|||
2.7
ინტერნეტი- მოვძებნოთ სწრაფად და მარტივად
|
1
|
10.10
|
სახელმძღვანელო
კომპიუტერი, პროექტორი
|
is.teqn.dawy.3.
|
||
2.8
ეთიკური და საკანონმდებლო ნორმები
|
2
|
16-10-17.10
|
სახელმძღვანელო
კომპიუტერი, პროექტორი
|
is.teqn.dawy.1., is.teqn.dawy.3., is.teqn.dawy.5.
|
||
2.9
ინფორმაციის სანდოობა
|
1
|
23.10
|
სახელმძღვანელო
კომპიუტერი, პროექტორი
|
is.teqn.dawy.3.
|
||
შემაჯამებელი N 1
|
1
|
24.10
|
ტესტები
|
|||
2.10
სურათების რედაქტირება და გაფორმება
|
4
|
30.10-31.10-06.11-07.11
|
სახელმძღვანელო
კომპიუტერი, პროექტორი
|
is.teqn.dawy.2.,
asaxelebs sxvadasxva cifrul saSualebas da saubrobs maT daniSnulebaze
is.teqn.dawy.3.,
is.teqn.dawy.4.,
is.teqn.dawy.5.
|
||
3
|
13.11-14.11-20.11
|
სახელმძღვანელო
კომპიუტერი,
პროექტორი
|
|
is.teqn.dawy.2.
acnobierebs sxvadasxva saxis programuli
uzrunvelyofis (magaliTad, teqsturi redaqtoris, grafikuli redaqtoris)
daniSnulebasa da funqciebs da efeqtianad iyenebs maT zogierT ZiriTad funqcias
(magaliTad: moniSvnas, kopirebas, Casmas, daformatebas);
is.teqn.dawy.4.
afasebs cifruli saSualebebis SesaZleblobebs
da adekvaturad SearCevs maT axali produqtis Seqmnisas
|
||
2.12 სიმბოლოები
|
2
|
21.11-27.11
|
სახელმძღვანელო
კომპიუტერი, პროექტორი
|
|||
2.13ინფორმაციის
ძიება და ჩანაცვლება
|
1
|
04.12
|
სახელმძღვანელო
კომპიუტერი, პროექტორი
|
is.teqn.dawy.2.,
is.teqn.dawy.4.
|
||
2.14ფიგურის
გაფორმება
|
3
|
05.12-11.12-12.12
|
სახელმძღვანელო
კომპიუტერი,
პროექტორი
|
|||
2.15.
მათემატიკური გამოსახულება
|
2
|
18.12-19.12
|
სახელმძღვანელო
კომპიუტერი, პროექტორი
|
|||
2.16შემტან-გამომტანი
მოწყობილობები
|
1
|
25.12
|
სახელმძღვანელო
კომპიუტერი, პროექტორი
|
is.teqn.dawy.2.,
is.teqn.dawy.5.
|
||
შემაჯამებელი N 2
|
1
|
26.12
|
ტესტები
|
|||
3.17ელექტრონული ცხრილები
|
3
|
15.01-16.01-22.02
|
სახელმძღვანელო
კომპიუტერი, პროექტორი
|
is.teqn.dawy.2.,
is.teqn.dawy.4.
|
||
3.18
ფორმულები და მუდმივი უჯრა
|
2
|
23.01-29.01
|
სახელმძღვანელო
კომპიუტერი.
|
|||
3.19
პირობითი დაფორმატება
|
2
|
30.01-05.02
|
სახელმძღვანელო
კომპიუტერი.
|
|||
3.20
ფუნქციები
|
2
|
05.02-12.02
|
სახელმძღვანელო
კომპიუტერი, პროექტორი
|
is.teqn.dawy.2.,
acnobierebs sxvadasxva saxis programuli uzrunvelyofis (magaliTad: teqsturi
redaqtoris, grafikuli redaqtoris) daniSnulebas da funqciebs da efeqtianad
iyenebs maT zogierT ZiriTad funqcias (magaliTad: moniSvnas, kopirebas,
Casmas, daformatebas);
muSaobis procesSi saWiroebisamebr inaxavs cifrul masalas programuli
uzrunvelyofis Sesabamisi funqciebis gamoyenebiT; is.teqn.dawy.4.
afasebs cifruli saSualebebis SesaZleblobebs da adekvaturad SearCevs maT axali
produqtis Seqmnisas;
|
||
3.21
მონაცემთა სორტირება და გაფილტვრა
|
2
|
13.02-19.02
|
სახელმძღვანელო,
კომპიუტერი
|
is.teqn.dawy.2.,
is.teqn.dawy.4.
|
||
3.22
დიაგრამები
|
3
|
20.02-26.02-27.02
|
სახელმძღვანელო
კომპიუტერი, პროექტორი
|
|||
3.23
ისტ-ის დადებითი და უარყოფითი მხარეები
|
1
|
05.03
|
სახელმძღვანელო,
კომპიუტერი
|
|||
შემაჯამებელი N 3
|
1
|
06.03
|
ტესტი
|
|||
4.24 ტექსტების და ობიექტების ანიმაცია
|
6
|
12.03-13.03-19.03-20.03-26.03-27.03
|
სახელმძღვანელო
კომპიუტერი, პროექტორი
|
is.teqn.dawy.2., is.teqn.dawy.4.
|
||
4.25
სლაიდშოუ- პრეზენტაციის ჩვენება
|
1
|
02.04
|
სახელმძღვანელო
კომპიუტერი, პროექტორი
|
|||
4.26
ფიგურები
|
4
|
03.04-09.04-10.04-16.04
|
სახელმძღვანელო
კომპიუტერი, პროექტორი
|
|||
4.27
ცხრილი
|
4
|
17.04-23.04-24.04-30.04
|
სახელმძღვანელო
კომპიუტერი, პროექტორი
|
|||
4.28
რისთვის გვჭირდება დიაგრამა
|
4
|
01.05-07.05-08.05-14.05
|
სახელმძღვანელო
კომპიუტერი, პროექტორი
|
|||
4.29 SmartArt გრაფიკის ჩასმა
|
5
|
15.05-21.05-22.05-28.05-29.05
|
სახელმძღვანელო
კომპიუტერი, პროექტორი
|
|||
შემაჯამებელი N4
|
1
|
04.06-05.06
|
ტესტი
|
is.teqn.dawy.2., is.teqn.dawy.3., is.teqn.dawy.4.
|
||
გამეორება
|
2
|
11.06-12.06
|
სახელმძღვანელო
|
სილაბუსი
საგანი: ინფორმაციულ საკომუნიკაციო ტექნოლოგიები
მასწავლებელი: მურმან კინწურაშვილი
კლასი: VI
№
|
თემა
|
თემებისჩამონათვალი
|
თემისშესაბამისობასტანდარტთან
(მიზანი, შედეგი/ინდიკატორი)
|
საათი
|
1
|
თავი
I
|
1.1
კომპიუტერის შექმნის ისტორია
|
is.teqn.dawy.2. asaxelebs sxvadasxva cifrul saSualebas
da saubrobs maT daniSnulebaze
|
1
|
1.2
როგორ მუშაობს კომპიუტერი
|
1
|
|||
1.3
გარე მეხსიერებები
|
1
|
|||
2
|
თავი II
|
2.4 შაბლონი
|
is.teqn.dawy.2.,
is.teqn.dawy.3., is.teqn.dawy.4.
|
2
|
2.5
ტექსტური ჩარჩო
|
1
|
|||
2.6
სტილები
|
1
|
|||
2.7
ინტერნეტი- მოვძებნოთ სწრაფად და მარტივად
|
is.teqn.dawy.3.
|
1
|
||
2.8
ეთიკური და საკანონმდებლო ნორმები
|
is.teqn.dawy.1.,
is.teqn.dawy.3., is.teqn.dawy.5.
|
2
|
||
2.9
ინფორმაციის სანდოობა
|
is.teqn.dawy.3.
|
1
|
||
შემაჯამებელი N 1
|
1
|
|||
2.10
სურათების რედაქტირება და გაფორმება
|
is.teqn.dawy.2.,
is.teqn.dawy.3., is.teqn.dawy.4.,is.teqn.dawy.5.
|
4
|
||
2.11
ცხრილი
|
is.teqn.dawy.2.
acnobierebs sxvadasxva saxis programuli uzrunvelyofis (magaliTad, teqsturi
redaqtoris, grafikuli redaqtoris) daniSnulebasa da funqciebs da efeqtianad
iyenebs maT zogierT ZiriTad funqcias (magaliTad: moniSvnas, kopirebas,
Casmas, daformatebas);
is.teqn.dawy.4.
afasebs cifruli saSualebebis SesaZleblobebs da adekvaturad SearCevs maT axali
produqtis Seqmnisas
|
3
|
||
2.12 სიმბოლოები
|
2
|
|||
2.13ინფორმაციის
ძიება და ჩანაცვლება
|
is.teqn.dawy.2.,
is.teqn.dawy.4.
|
1
|
||
2.14ფიგურის
გაფორმება
|
3
|
|||
2.15.
მათემატიკური გამოსახულება
|
2
|
|||
2.16შემტან-გამომტანი
მოწყობილობები
|
is.teqn.dawy.2.,
is.teqn.dawy.5.
|
1
|
||
შემაჯამებელი N 2
|
1
|
|||
3
|
თავი III
|
3.17ელექტრონული ცხრილები
|
is.teqn.dawy.2.,
is.teqn.dawy.4.
|
3
|
3.18
ფორმულები და მუდმივი უჯრა
|
2
|
|||
3.19
პირობითი დაფორმატება
|
2
|
|||
3.20
ფუნქციები
|
2
|
|||
3.21
მონაცემთა სორტირება და გაფილტვრა
|
is.teqn.dawy.2.,
acnobierebs sxvadasxva saxis programuli uzrunvelyofis (magaliTad: teqsturi
redaqtoris, grafikuli redaqtoris) daniSnulebas da funqciebs da efeqtianad
iyenebs maT zogierT ZiriTad funqcias (magaliTad: moniSvnas, kopirebas,
Casmas, daformatebas);
muSaobis procesSi saWiroebisamebr inaxavs cifrul masalas programuli
uzrunvelyofis Sesabamisi funqciebis gamoyenebiT; is.teqn.dawy.4.
afasebs cifruli saSualebebis SesaZleblobebs da adekvaturad SearCevs maT axali
produqtis Seqmnisas;
is.teqn.dawy.2.,
is.teqn.dawy.4.
|
2
|
||
3.22
დიაგრამები
|
3
|
|||
3.23
ისტ-ის დადებითი და უარყოფითი მხარეები
|
1
|
|||
შემაჯამებელი N 3
|
1
|
|||
4
|
თავი IV
|
4.24 ტექსტების და ობიექტების ანიმაცია
|
is.teqn.dawy.2., is.teqn.dawy.4.
|
6
|
4.25
სლაიდშოუ- პრეზენტაციის ჩვენება
|
1
|
|||
4.26
ფიგურები
|
4
|
|||
4.27
ცხრილი
|
4
|
|||
4.28
რისთვის გვჭირდება დიაგრამა
|
4
|
|||
4.29 SmartArt გრაფიკის ჩასმა
|
5
|
|||
შემაჯამებელი N4
|
1
|
|||
გამეორება
|
is.teqn.dawy.2.,
is.teqn.dawy.3., is.teqn.dawy.4.
|
2
|
„ვამტკიცებ“
სსიპ ქალაქ თბილისის N150 საჯარო
სკოლის დირექტორი:
/ი.მექვევრიშვილი/
2018-2019 სასწავლო წელი
თემატური სასწავლო გეგმა მათემატიკაში
მე-8 კლასი, 4 საათი
მასწავლებელი : მურმან კინწურაშვილი
განხილული და დამტკიცებულია
----------------------------------------------------------
კათედრის სხდომაზე
კათედრის თავმჯდომარე:
თემატური გეგმა:
საგანი– მათემატიკა 2018–2019
სასწავლო წელი
მე-8 კლასი
მასწავლებელი : მურმან კინწურაშვილი
N
|
თემების ჩამონათვალი
|
ეროვნ.სასწ.გეგმით
მისაღწ.შედეგები და ინდიკატორები |
სავარაუდო საათების რაოდენობა
|
თარიღი
|
სულ
|
|
1
|
რიცხვები და მათზე მოქმედებები
|
VIII.1
|
2სთ
|
17.09
18.09
|
8 სთ
|
|
2.
|
ცვლადიანი გამოსახულება. განტოლება. განტოლების საშუალებით ამოცანების ამოხსნა
|
VIII.2
|
2 სთ
|
19.09
20.09
|
||
3.
|
ვაგრძელებთ % განხილვას
|
VIII.4
|
3სთ
|
24.09
25.09
26.09
|
||
4.
|
პროექტი (ბანკით სარგებლობა)
|
1სთ
|
27.09
|
|||
5.
|
წრე და მისი ნაწილები
|
VIII.9
|
1 სთ
|
01.10
|
5 სთ
|
|
6.
|
მონაცემთა ანალიზი და სტატისტიკა
|
VIII.11
|
2 სთ
|
02.10
03.10
|
||
7.
|
პროექტი
(სიხშირეთა ცხრილი)
|
1 სთ
|
04.10
|
|||
8.
|
შემაჯამებელი სამუშაო №1
|
1 სთ
|
08.10
|
|||
9.
|
გეომეტრიული გარდაქმნები. მობრუნება
|
VIII.8
VIII.10 |
3 სთ
|
09.10
10.10
11.10
|
||
10.
|
პარალელური წრფეები. პარალელურ წრფეთა აქსიომა
|
VIII.10
|
2 სთ
|
15.10
16.10
|
5 სთ
|
|
11.
|
წრფეთა პარალელობის ნიშნები
|
VIII.10
|
3 სთ
|
|||
17.10
18.10
22.10
|
||||||
12.
|
მრავალკუთხედის კუთხეების ჯამი
|
VIII.10
|
3 სთ
|
23.10
24.10
25.10
|
4 სთ
|
|
13.
|
პროექტი (სხვადასხვა ხერხით გეომეტრიული ფაქტის დასაბუთება)
|
1სთ
|
29.10
|
|||
14.
|
კუთხის ბისექტრისის თვისება
|
VIII.8
VIII.9 VIII.10 |
3 სთ
|
30.10
31.10
01.11
|
4 სთ
|
|
15.
|
შემაჯამებელი სამუშაო №2
|
1სთ
|
05.11
|
|||
16.
|
დასაბუთების ხერხები.
დებულების საწინააღმდეგო დებულება |
VIII.3
|
3 სთ
|
06.11
07.11
08.11
|
9 სთ
|
|
17.
|
დებულების დასაბუთება კონტრმაგალითის გამოყენებით
|
VIII.5
|
3 სთ
|
12.11
13.11
14.11
|
||
18.
|
წანამძღვრები და დასკვნა
|
VIII.5
|
3 სთ
|
15.11
19.11
20.11
|
||
19.
|
ნაშთი.გაყოფადობის ნიშნები
|
VIII.1
VIII.2 |
3 სთ
|
21.11
22.11
26.11
|
||
20.
|
შესაბამისობა ორ სიმრავლეს შორის
|
VIII.6
|
2 სთ
|
27.11
28.11
|
4 სთ
|
|
21.
|
ასახვა ერთი სიმრავლიდან მეორეში
|
VIII.6
|
2 სთ
|
29.11
03.12
|
||
22.
|
წრფივი დამოკიდებულება
|
VIII.5
|
3 სთ
|
04.12
05.12
06.12
|
4 სთ
|
|
23.
|
შემაჯამებელი სამუშაო №3
|
1სთ
|
10.12
|
|||
24.
|
წრფივი ორუცნობიანი განტოლება
|
VIII.4
|
2 სთ
|
11.12
12.12
|
10 სთ |
|
25.
|
წრფივი ორუცნობიანი განტოლებათა სისტემა
|
VIII.4
|
2 სთ
|
13.12
17.12
|
||
26.
|
წრფივი ორუცნობიანი განტოლებათა სისტემის ამოხსნის გრაფიკული ხერხი
|
VIII.7
|
2 სთ
|
18.12
19.12
|
||
27.
|
ჩასმის ხერხით წრფივი ორუცნობიანი განტოლებათა სისტემის ამოხსნა
|
VIII.7
|
3სთ
|
20.12
24.12
25.12
|
||
28.
|
შემაჯამებელი სამუშაო №4
|
1 სთ
|
26.12
|
|||
„ვამტკიცებ“
სსიპ ქალაქ თბილისის N150 საჯარო
სკოლის დირექტორი:
/ი.მექვევრიშვილი/
2018-2019 სასწავლო წელი
თემატური სასწავლო გეგმა მათემატიკაში
მე-7
კლასი,
4
კვ.
საათი
მასწავლებელი
: მურმან კინწურაშვილი
განხილული და დამტკიცებულია
----------------------------------------------------------
კათედრის სხდომაზე
კათედრის თავმჯდომარე:
თემატური გეგმა
საგანი– მათემატიკა 2018–2019 სასწავლო წელი
მე-7 კლასი
მასწავლებელი : მურმან კინწურაშვილი
N
|
თემების ჩამონათვალი
|
ეროვნ.სასწ.გეგმით
მისაღწ.შედეგები და ინდიკატორები |
სავარაუდო საათების რაოდენობა
|
თარიღი
|
სულ
|
|||
1
|
ნატურალური რიცხვები.ნატურალური რიცხვების ჩაწერის
სხვადსხვა ფორმა
|
VII.1
|
5სთ
|
17.09
18.09
19.09
20.09
24.09
|
15 სთ
|
|||
2.
|
ხარისხის თვისება
|
VII.1
|
1 სთ
|
25.09
|
||||
3.
|
ნატურალური რიცხვების გაყოფა. გაყოფადობის ნიშნები.
|
VII.1
|
3სთ
|
26.09
27.09
01.10
|
||||
4.
|
მარტივი და შედგენილი რიცხვები.უდიდესი საერთო გამყოფი
და უმცირესი საერთო ჯერადი.
|
VII.1; VII.2.
|
4სთ
|
02.10
03.10
04.10
08.10
|
||||
5.
|
ჯგუფური მუშაობა(ხარჯთაღრიცხვის შედგენის უნარის
გამომუშავება)
|
VII.3; VII.4.
|
1 სთ
|
09.10
|
||||
6.
|
შემაჯამებელი სამუშაო #1
|
1სთ
|
10.10
|
|||||
7.
|
სიმრავლე.ქვესიმრავლე.
|
VII.6
|
2 სთ
|
11.10
15.10
|
13სთ
13სთ
|
|||
8.
|
სიმრავლეთა გაერთიანება და თანაკვეთა.ვენის დიაგრამები
|
VII.6
|
2სთ
|
16.10
17.10
|
||||
9.
|
გეომეტრიული ფიგურები
|
VII.9
|
2სთ
|
18.10
22.10
|
||||
10.
|
კუთხე.კუთხეთა ურთიერთგანლაგება
|
VII.9; VII.10
|
2 სთ
|
23.10
24.10
|
||||
11.
|
მონაკვეთისა და კუთხის გაზომვა
|
VII.10
|
2 სთ
|
25.10
29.10
|
||||
12.
|
კუთხეთა კლასიფიკაცია.ორ წრფეს შორის კუთხე
|
VII.10
|
2 სთ
|
30.10
31.10
|
||||
13.
|
შემაჯამებელი სამუშაო#2
|
1სთ
|
01.11
|
|||||
14.
|
მთელი რიცხვები
|
VII.1
|
1 სთ
|
05.11
|
19სთ
|
|||
15.
|
მთელი რიცხვის მოდული.მთელი რიცხვების შედარება
|
VII.1
|
2სთ
|
06.11
07.11
|
||||
16.
|
მთელი რიცხვების შეკრება და გამოკლება.
|
VII.2
|
3 სთ
|
08.11
12.11
13.11
|
||||
17.
|
მთელი რიცხვების გამავლება და გაყოფა
|
VII.2
|
3 სთ
|
14.11
15.11
19.11
|
||||
18.
|
დადებითი რაციონალური რიცხვები
|
VII.1
|
2 სთ
|
20.11
21.11
|
||||
19.
|
ჯგუფური მუშაობა(ხარჯთაღრიცხვის დაგეგმვა)
|
VII.3
|
1 სთ
|
22.11
|
||||
20.
|
რაციონალური რიცხვები
|
VII.2
|
3სთ
|
26.11
27.11
28.11
|
||||
21.
|
რაციონალური რიცხვის ნატურალურმაჩვენებლიანი ხარისხი
|
VII.3
|
3 სთ
|
29.11
03.12
04.12
|
||||
22.
|
შემაჯამებელი სამუშაო #3
|
1 სთ
|
05.12
|
|||||
23.
|
მონაცემთა შეგროვება
|
VII.14
|
1სთ
|
06.12
|
13 სთ 14 სთ |
|||
24.
|
მონაცემთა წარმოდგენა ხელსაყრელი ფორმით
|
VII.15
|
1 სთ
|
10.12
|
||||
25.
|
პიქტოგრამა
|
VII.10
|
1 სთ
|
11.12
|
||||
26.
|
ტეხილი
|
VII.10
|
1 სთ
|
12.12
|
||||
27.
|
მრავალკუთხედი
|
VII.11
|
2სთ
|
13.12
17.12
|
||||
28.
|
ოთკუთხედები
|
VII.11
|
3 სთ
|
18.12
19.12
20.12
|
||||
29.
|
ცვლადიანი გამოსახულება
ცვლადიანი გამოსახულების მნიშვნელობის პოვნა. |
VII.7
|
3სთ
|
24.12
25.12
26.12
|
||||
30.
|
შემაჯამებელი სამუშაო #4
|
1სთ
|
27.12
|
|||||
კალენდარული გეგმა ისტ-ში
I
კლასი
სსიპ ალექსანდრე ცინცაძის
სახელობის ქალაქ თბილისის 150-ე საჯარო სკოლა
პედაგოგი: მურმან კინწურაშვილი
2018-2019 სასწავლო წელი
გაკვეთილის
თემატიკა
|
საათი
|
ჩატარების დრო
|
რესურსები
|
აქტივობები და სასწავლო მიზანი
|
მოსალოდნელი შედეგი
|
შეფასება, მეთოდები, სტრატეგიები
|
შენიშვნა
|
1.1
რას ნიშნავს ისტ-ი
|
1
|
20.09
|
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი
|
is.teqn.dawy.1..
qselurgaremoSiavlenspozitiursoci
alurunar-Cvevebs;
monawileobscifruliteqnologiebisusafrTxodgamoyenebissaskolo/saklasowesebisSemuSavebaSidaicavsmaTqselisadacifrulisaSualebebisgamoyenebisas;
is.teqn.dawy.2.
efeqtianadiyenebsmauss/TaCpeds,
moxerxebuladiyenebsmisRilakebs;
asaxelebssxvadasxvacifrulsaSualebasdasaubrobsmaTdaniSnulebaze;
CarTavsdagamorTavskompiutersSesabamisifunqciisgamoyenebiT,
asevemowyobilobisCarTva-gamorTvisRilakebissaSualebiT.
gaiazrebsamorxerxsSorisgansxvavebas;
acnobierebssxvadasxvasaxisprogramuli
uzrunvelyofis
(magaliTad: teqsturiredaqtori, grafikuliredaqtori)
daniSnulebasdafunqciebsdaefeqtianadiyenebsmaTzogierTZiriTadfunqcias
(magaliTad: moniSvna, kopireba, Casma, daformateba);
muSaobisprocesSisaWiroebisamebrinaxavscifrulmasalasprogramuliuzrunvelyofisSesabamisifunqciebisgamoyenebiT;
qmnisfailebsadasaqaRaldeebslogikuriorganizebisprincipiT,
monacemTaefeqtianadSenaxvis, moZebnisadawakiTxvismizniT.
is.teqn.dawy.4.
afasebscifrulisaSualebebisSesaZleblobebsdaadekvaturadSearCevsmaTaxaliproduqtisSeqmnisas;
is.teqn.dawy.5.
icavssakomunikaciosaSualebebiskoreqtuladgamoyenebiswesebs
(magaliTad: icavsqselisusafrTxoebiswesebs,
piradixasiaTisinformaciisxelSeuxeblobisnormebs,
cifruliresursebismisawvdomobisnormebs).
|
განმავითარებელი, დისკუსია
|
||
1.2
კომპიუტერები დღეს
|
2
|
27.09-04.10
|
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი
|
განმავითარებელი, დისკუსია
|
|||
2.3
როგორ მუშაობს კომპიუტერი
|
2
|
11.10-18.10
|
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი
|
განმავითარებელი, დისკუსია
|
|||
2.4
კომპიუტერის სამუშაო მაგიდა
|
2
|
25.10-01.11
|
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი
|
განმავითარებელი, დისკუსია
|
|||
2.5
პირველინახატი
|
2
|
08.11-15.11
|
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი
|
განმავითარებელი, დისკუსია
|
|||
2.6 ვაგრძელებთ ხატვას
|
3
|
22.11-29.11-06.12
|
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი
|
განმავითარებელი, დისკუსია
|
|||
2.7
ისტ და უსაფრთხოება (საკლასო წესები)
|
2
|
13.12-20.12
|
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი
|
განმავითარებელი, დისკუსია
|
|||
2.8
კომპიუტერთანჯდომისწესები
|
1
|
27.12
|
სახელმძღვანელო,
კომპიუტერი, პროექტორი
|
განმავითარებელი, დისკუსია
|
|||
თემატური გეგმა
საგანი: ინფორმაციულ საკომუნიკაციო ტექნოლოგიები
მასწავლებელი: მურმან კინწურაშვილი
№
|
თემა
|
თემებისჩამონათვალი
|
თემისშესაბამისობასტანდარტთან
(მიზანი, შედეგი/ინდიკატორი)
|
საათებისრაოდენობა
|
1
|
თავი
I
|
1.1
ჩვენ და კომპიუტერი
|
is.teqn.dawy.2.asaxelebssxvadasxvacifrulsaSualebas da
saubrobsmaTdaniSnulebaze;
|
1
|
1.2
როგორ მუშაობს კომპიუტერი
|
2
|
|||
2
|
თავი I I
|
2.3
როგორ მუშაობს კომპიუტერი
|
is.teqn.dawy.1..
qselurgaremoSiavlenspozitiursocialurunar-Cvevebs;
monawileobscifruliteqnologiebisusafrTxodgamoyenebissaskolo/saklasowesebisSemuSavebaSidaicavsmaTqselisadacifrulisaSualebebisgamoyenebisas;
is.teqn.dawy.2.
efeqtianadiyenebsmauss/TaCpeds,
moxerxebuladiyenebsmisRilakebs;
asaxelebssxvadasxvacifrulsaSualebasdasaubrobsmaTdaniSnulebaze;
CarTavsdagamorTavskompiutersSesabamisifunqciisgamoyenebiT,
asevemowyobilobisCarTva-gamorTvisRilakebissaSualebiT.
gaiazrebsamorxerxsSorisgansxvavebas;
acnobierebssxvadasxvasaxisprogramuliuzrunvelyofis
(magaliTad: teqsturiredaqtori, grafikuliredaqtori)
daniSnulebasdafunqciebsdaefeqtianadiyenebsmaTzogierTZiriTadfunqcias
(magaliTad: moniSvna, kopireba, Casma, daformateba);
muSaobisprocesSisaWiroebisamebrinaxavscifrulmasalasprogramuliuzrunvelyofisSesabamisifunqciebisgamoyenebiT;
qmnisfailebsadasaqaRaldeebslogikuriorganizebisprincipiT,
monacemTaefeqtianadSenaxvis, moZebnisadawakiTxvismizniT.
is.teqn.dawy.4.
afasebscifrulisaSualebebisSesaZleblobebsdaadekvaturadSearCevsmaTaxaliproduqtisSeqmnisas;
is.teqn.dawy.5.
icavssakomunikaciosaSualebebiskoreqtuladgamoyenebiswesebs
(magaliTad: icavsqselisusafrTxoebiswesebs,
piradixasiaTisinformaciisxelSeuxeblobisnormebs,
cifruliresursebismisawvdomobisnormebs).
|
2
|
2.4
კომპიუტერის სამუშაო მაგიდა
|
2
|
|||
2.5პირველინახატი
|
2
|
|||
2.6
ვაგრშელებთ ხატვას
|
3
|
|||
2.7
ისტ და უსაფრთხოება (საკლასო წესები)
|
2
|
|||
2.8
კომპიუტერთანჯდომისწესები
|
2
|
|||
2.9
როგორ იმახსოვრებს კომპიუტერი ინფორმაციას
|
1
|
|||
2.10
ფაილი და საქაღალდე
|
2
|
|||
2.11
გასაფერადებლები
|
4
|
|||
2.12ფიგურები
|
2
|
|||
2.13
ნამუშევრის დაბეჭდვა
|
2
|
|||
2.14
უამრავი ფერი
|
2
|
სილაბუსი
-,,რაოდენობრივი წიგნიერება“
პედაგოგი: მურმან კინწურაშვილი
პედაგოგი: მურმან კინწურაშვილი
მოდული
1. ზოგადი ინფორმაცია
სარეგისტრაციო ნომერი:
|
0020102
|
სახელწოდება:
|
რაოდენობრივი წიგნიერება
|
გამოქვეყნების თარიღი:
|
28.07.15
|
ევროპულ კვალიფიკაციათა ჩარჩოს კვალიფიკაციის დონესთან
შესაბამისობა:
|
მეოთხე
|
პროფესიული განათლების საფეხურთან შესაბამისობა:
|
მეოთხე
|
მოცულობა კრედიტებში:
|
2
|
მოდულზე დაშვების
წინაპირობა:
|
სრული ზოგადი განათლება
|
მოდულის აღწერა:
|
მოდულის დასრულების შემდეგ პირს შეუძლია:
·
რიცხვებზე
არითმეტიკული მოქმედებების შესრულება
და მათი თვისებების გამოყენება
·
ალგებრული მიმართებებისა და ფუნქციურ
დამოკიდებულებათა ამოცნობა და აღწერა
·
გეომეტრიული ობიექტების გაზომვისა და გეომეტრიულ გარდაქმნათა შედეგების
გამოყენება პრაქტიკული პრობლემების გადაჭრისას
·
მონაცემთა ანალიზი
და დასკვნის ჩამოყალიბება
|
2. სტანდარტული ჩანაწერები
3. დამხმარე ჩანაწერები
3.1. საათების განაწილების
სქემა
სწავლის შედეგები
|
საათების განაწილება
სწავლის შედეგების მიხედვით
|
||||
საკონტაქტო
სასწავლო დატვირთვა
|
დამოუკიდებელი
სამუშაოები
|
შეფასება
|
სულ
|
||
თეორიული მეცადინეობა
|
პრაქტიკული
მეცადინეობა
|
||||
სწავლის შედეგი
1
|
4
|
5
|
1
|
1
|
11
|
სწავლის შედეგი
2
|
3
|
4
|
1
|
1
|
9
|
სწავლის შედეგი
3
|
4
|
6
|
1
|
1
|
12
|
სწავლის შედეგი 4
|
6
|
9
|
2
|
1
|
18
|
სულ:
|
17
|
24
|
5
|
4
|
50
|
3.2. მოდულის
განხორციელების მიდგომები
მოდულის ფარგლებში დასახული შედეგების მისაღწევად რაოდენობრივი
წიგნიერების მოდულის სწავლება გაიშლება შემდეგი
მიმართულებით: ა) რიცხვები
და მოქმედებები; ბ) გეომეტრია
და სივრცის აღქმა; გ) მონაცემთა ანალიზი,
სტატისტიკა და ალბათობა; დ) კანონზომიერებები და
ალგებრა. ეს მიმართულებები მჭიდროდ უკავშირდება ერთმანეთს და მოიცავს იმ ცოდნას და უნარ-ჩვევებს, რომლებსაც პირი უნდა დაეუფლოს მოდულის გავლისას. მიმართულებებად დაყოფა არ ნიშნავს კურსის ანალოგიურ დაყოფას, იგი მხოლოდ
წარმოაჩენს შესასწავლი მასალის სპექტრს და საშუალებას იძლევა მიეთითოს, თუ რაზე
უნდა გამახვილდეს მეტი ყურადღება
სწავლის პროცესში.
რიცხვები და
მოქმედებები - ამ მიმართულების ძირითადი მიზნებია: არითმეტიკული მოქმედებებისა და
მათი თვისებების შესწავლა, გამოთვლის ხერხების ათვისება და შედეგების შეფასება;
ჩაწერის პოზიციური სისტემების შესწავლა, მათი ურთიერთშედარება და გამოყენება
არითმეტიკული მოქმედებების შესრულებისას და პრაქტიკული ამოცანების გადაჭრისას;
რიცხვითი სისტემების შესწავლა.
კანონზომიერებები
და ალგებრა - ამ მიმართულების ძირითადი მიზნებია: პირს
ჩამოუყალიბდეს კანონზომიერებების, ალგებრული მიმართებებისა და ფუნქციური
დამოკიდებულებების ამოცნობის და აღწერის, აგრეთვე მათი საშუალებით მოვლენების
მოდელირებისა და პრობლემების გადაჭრის უნარები.
გეომეტრია
და სივრცის აღქმა - ამ
მიმართულების ძირითადი მიზანია გეომეტრიული ობიექტებისა და მათი თვისებების, გაზომვების, გეომეტრიული გარდაქმნებისა და
გეომეტრიაში ალგებრული მეთოდების გამოყენების შესწავლა.
მონაცემთა
ანალიზი, ალბათობა და სტატისტიკა - ამ მიმართულების მიზანია მონაცემთა შესახებ ინტუიციური წარმოდგენების მოწესრიგება, სტრუქტურებად
ჩამოყალიბება და ალბათურ-სტატისტიკური ხერხების გამოყენების უნარისა და ინტუიციის განვითარება.
მოდულის
ითვალისწინებს ინტერაქტიური მეცადინეობებს: პრაქტიკული სავარჯიშოებისა და დავალებების
წყვილებში (და/ან 4-5-კაციან გუნდებში) შესრულება, დისკუსიებისა და შესრულებული
დავალების პრეზენტაციების ორგანიზება.
სასწავლო პროცესი
უზრუნველყოფილია სათანადოდ აღჭურვილი აუდიტორიით
და ტექნიკური საშუალებებით (კომპიუტერი, პროექტორი, აუდიო-ვიდეო საშუალებები),
აგრეთვე, საკანცელარიო საქონლით (ფლიპჩარტის დაფა/ქაღალდი, დაფის ფერადი მარკერები, საშლელი და სხვა).
შესასრულებელი
სამუშაოების უკეთ გააზრებისა და დროის ეფექტიანად მართვისათვის პირებს
მეცადინეობის დაწყებამდე მიეწოდებათ საჭირო საინფორმაციო რესურსი (სასწავლო
მასალა, განსახილველი თემების ჰენდაუტები, შესასრულებელი სამუშაოების/დავალებების
ინსტრუქციები და სხვა) .
3.3.
სასწავლო თემატიკა და სწავლების მეთოდები
სწავლის შედეგი
|
სწავლის შედეგის შესაბამისი თემატიკა
|
სწავლების
მეთოდები
|
სწავლის შედეგი 1
|
· ნამდვილ რიცხვთა
ქვესისტემები: რაციონალურ და ირაციონალურ რიცხვთა სიმრავლეები
· სხვადასხვა პოზიციური
სისტემები და მათ შორის კავშირები
· სხვადასხვა სახით
მოცემული რიცხვების შედარება/დალაგება
·
ალგებრული მოქმედებები ნამდვილ რიცხვებზე
·
ნამდვილი რიცხვის დამრგვალება და არითმეტიკული მოქმედებების შედეგის
შეფასება, არითმეტიკული მოქმედებების შედეგის მიახლოებითი მნიშვნელობის მოძებნა
·
რიცხვის ხარისხი და ლოგარითმი (ნებისმიერი ფუძით)
|
ლექცია, დემონსტრირება, პრაქტიკული
სავარჯიშო,
|
სწავლის შედეგი 2
|
·
უსასრულოდ დიდი და უსასრულოდ მცირე სიდიდეები და
მათზე მოქმედებები მიმდევრობებისა და
ფუნქციების კონტექსტში
·
ფუნქციის პერიოდულობა და პერიოდი
·
ფუნქციის გრაფიკის გეომეტრიული თვისებები
·
დაყვანის ფორმულები
·
მაჩვენებლიანი განტოლებები და უტოლობები და
მაჩვენებლიანი განტოლებების და უტოლობების ამოხსნა
|
ლექცია, დემონსტრირება,
პრაქტიკული სავარჯიშო
|
სწავლის შედეგი 3
|
·
წრფივი ოპტიმიზაციის ამოცანები სიბრტყეზე
·
მათემატიკური ინდუქცია და მისი გამოყენება
რეკურენტული წესით მოცემული რიცხვითი მიმდევრობის ზოგადი წევრის ფორმულის
მისაღებად
·
წრფეებს შორის, წრფესა და სიბრტყეს შორის,
სიბრტყეებს შორის მიმართებები სივრცეში
·
წერტილის, წრფის, მონაკვეთის ორთოგონალური
დაგეგმილება სიბრტყეზე. მანძილი წერტილიდან სიბრტყემდე
·
წრფისა და სიბრტყის ურთიერთმართობულობა და
ურთიერთმართობულობის ნიშანი. წრფისა და სიბრტყის პარალელობა
და პარალელობის ნიშანი
·
სიბრტყეთა პარალელობა და პარალელობის ნიშანი
·
კუთხე სიბრტყეებს შორის
·
სიბრტყეთა ურთიერთმართობულობა და
ურთიერთმართობულობის ნიშანი.
·
კუთხე წრფესა და სიბრტყეს შორის
·
ორწახნაგა კუთხე და მისი ზომა
·
სიბრტყისადმი მართობი და დახრილი
·
თეორემა სამი მართობის შესახებ
·
ცილინდრი და მისი ელემენტები: რადიუსი, მსახველი,
ფუძე, სიმაღლე, ცილინდრის ღერძი
·
ცილინდრის ღერძული კვეთა
·
კონუსი და მისი ელემენტები: წვერო, ფუძე,
მსახველი, სიმაღლე
·
კონუსის ღერძული კვეთა
·
ბირთვი, სფერო და მათი ელემენტები: ცენტრი,
რადიუსი, დიამეტრი
·
ბირთვის კვეთა სიბრტყით
·
ვექტორები და მათზე მოქმედებები: შეკრება,
სკალარზე გამრავლება, სკალარული ნამრავლი
·
კუთხე ორ ვექტორს შორის; ვექტორის სიგრძე
·
ვექტორებისა და ვექტორული ოპერაციების გამოსახვა
კოორდინატებში
·
გეომეტრიული გარდაქმნები სიბრტყეზე:
გადაადგილებები და მსგავსების გარდაქმნები
·
ფიგურის (მრავალკუთხედის, წრის) ინვარიანტები
გეომეტრიული გარდაქმნის მიმართ
·
სივრცული ფიგურის კვეთები და გეგმილები
|
ლექცია, დემონსტრირება, პრაქტიკული სავარჯიშო
|
სწავლის შედეგი 4
|
·
მონაცემთა შეგროვების საშუალებანი:
კითხვარის/ანკეტის შედგენა და რესპონდენტთა გამოკითხვა (წარმომადგენლობითი
ჯგუფის შერჩევის გარეშე)
·
მონაცემთა კლასიფიკაცია და ორგანიზაცია:
რაოდენობრივ მონაცემთა დაჯგუფება სასრული რაოდენობის ინტერვალთა კლასებად
·
მონაცემთა მოწესრიგებული ერთობლიობების
რაოდენობრივი და თვისობრივი ნიშნები: ტიპური და გამორჩეული მონაცემები;
სიხშირეთა განაწილება; დაგროვილი სიხშირე, დაგროვილი ფარდობითი სიხშირე;
მონაცემთა პოზიციის მახასიათებელი - რანგი
·
მონაცემთა წარმოდგენის საშუალებანი თვისობრივი და
რაოდენობრივი მონაცემებისთვის: დიაგრამის ნაირსახეობანი (ფოთლებიანი ღეროების
მსგავსი დიაგრამები, ჰისტოგრამა, სიხშირული პოლიგონი, ოგივა, დაგროვილ ფარდობით
სიხშირეთა დიაგრამა)
·
შემაჯამებელი რიცხვითი მახასიათებლები თვისობრივი
და დაუჯგუფებელი რაოდენობრივი მონაცემებისთვის: მონაცემთა გაფანტულობის საზომები
(სტანდარტული გადახრა)
·
ალბათობა: ოპერაციები ხდომილობებზე (ხდომილობათა
გაერთიანება, თანაკვეთა); დამოუკიდებელ ხდომილებათა ალბათობების გამოთვლა ჯამის
ალბათობისა და კომბინატორული ანალიზის გამოყენებით; გეომეტრიული ალბათობა მონაკვეთზე და ბრტყელ ფიგურაზე
|
ლექცია, დემონსტრირება, დისკუსია
პრაქტიკული სავარჯიშო
|
3.4. მოდულის განხორციელების ადგილი:
ქ. თბილისი, 0114, რუსთავის გზატკეცილი 18-22
სასწავლო გარემოს
მოდელი A
3.5. მინიმალური
ტექნიკური აღჭურბილობის ნორმატივი
ნაწილი 1. მინიმალური ტექნიკური აღჭურვილობის ნორმატივი, რომელიც საგანმანათლებლო დაწესებულებას გააჩნია საკუთრებაში/მფლობელობაში
პროგრამის
განხორცილების ძირითად ადგილზე
№
|
დასახელება
|
ტექნიკური მახასიათებლები
|
რაოდენობა
|
შენიშვნა
|
||
სტუდენტის
საკლასო სამუშაო ადგილი (მაგიდა/სკამი)[1]
|
1
|
თითოეულ
სტუდენტზე
|
||||
მასწავლებლის
სამუშაო ადგილი (მაგიდა /სკამი)
|
1
|
სასწავლო
ოთახზე
|
||||
დემონსტრირების
ციფრული საშუალებები
|
მონიტორი/პროექტორი
|
1
|
სასწავლო
ოთახზე
|
|||
დაფა
|
0.6 X0.9
|
1
|
სასწავლო
ოთახზე
|
|||
კომპიუტერი
მასწავლებლისათვის
|
კომპიუტერი 1 გბ. ოპერატიული მეხსიერებით,
160 გბ. მყარი დისკი
|
1
|
სასწავლო
ოთახზე
|
|||
ნაწილი
2. მინიმალური ტექნიკური აღჭურვილობის ნორმატივი, რაც დაწესებულების მიერ
საგანმანათლებლო პროგრამის განხორცილების მიზნით უზრუნველყოფილია/ხელმისაწვდომია სასწავლო მიზნებისათვის
სასწავლებლის ბაზაზე ან საწარმოო პრაქტიკის ობიექტზე (სასწავლო დაწესებულების ფარგლებს გარეთ)
ოფიციალური შეთანხმების საფუძველზე- არ არის საჭირო
ნაწილი
3. მასალები და ნედლეული
№
|
დასახელება
|
ტექნიკური მახასიათებლები
|
რაოდენობა
|
შენიშვნა
|
1
|
მარკერი
|
დაფის
|
8
|
ჯგუფზე
|
2
|
საშლელი
|
დაფის
|
1
|
ჯგუფზე
|
3.6.მტკიცებულებების
შეგროვების რეკომენდებული მიდგომები
მოდულის
ფარგლებში შეძენილი ცოდნისა და უნარების შეფასება შედგება
განმავითარებელი და განმსაზღვრელი შეფასებებისგან, ასევე, დამოუკიდებელი მუშაობის შედეგის პერიოდული
განმავითარებელი შეფასება, რაც არ შედის საბოლოო შეფასებაში.
ცოდნის ნაწილში პირის შეფასება
ხორციელდება როგორც
ზეპირი, ასევე წერილობითი ფორმებით კოლეჯის აუდიტორიის პირობებში. პრაქტიკული ნაწილის შეფასებისას ხორციელდება პროცესზე დაკვირვება
და არა მხოლოდ საბოლოო პროდუქტის შეფასება, რადგან
პრაქტიკული უნარის დემონსტრირება ამ მოდულის სწავლის შედეგების მიღწევის
დადასტურებისათვის არსებითია. თითოეული სწავლის შედეგის მიხედვით პრაქტიკული
უნარების განმავითარებელი შეფასება ხორციელდება ცალ-ცალკე, შედეგის დასრულებისას. ხოლო განმსაზღვრელი შეფასება
განხორციელდება მოდულის დასრულებისას.
მტკიცებულებები
გროვდება წერილობითი და ზეპირი ფორმებით. მოდულის გავლის პროცესში შესაფასებელმა
პირმა უნდა წარმოადგინოს წერილობითი მტკიცებულება, ზეპირი მტკიცებულებები, პრაქტიკული
დავალების შესრულების შედეგი, როგორც
მტკიცებულება; აგრეთვე, შესრულების მტკიცებულება დაკვირვების
ჩანაწერების სახით.
დავალებათა ტიპები
შეიძლება იყოს:
1.
ტექსტურ ამოცანასთან დაკავშირებული
ღია ან დახურული (რამდენიმე შესაძლო პასუხს
შორის სწორი პასუხის შერჩევა, შესაბამისობის დამყარება, სწორი თანმიმდევრობით
დალაგება) ტიპის დავალება;
2.
ტექსტის წაკითხვა და
მონაცემთა ანალიზით (გამოთვლების ან ლოგიკური მსჯელობის საფუძველზე) მიღებული
დასკვნის გადმოცემა და დასაბუთება (მათ შორის ისეთი ტექსტის, რომელიც შეიცავს
დიაგრამებს და ცხრილებს);
3.
განტოლების ამოხსნა,
ასოითი გამოსახულების გამარტივება, რიცხვითი გამოსახულების მნიშვნელობის გამოთვლა;
4.
გეომეტრიული
ამოცანა, რომელშიც მოსწავლეს მოეთხოვება ფიგურის თვისებების დადგენა, ზომების
განსაზღვრა, ფიგურის აგება;
5.
ამოცანა, რომელშიც,
წინასწარ განსაზღვრული მონაცემების საფუძველზე, მოსწავლეს მოეთხოვება მოცემული
ფაქტის დასაბუთება ან უარყოფა.
მოდულის სწავლის შედეგები მიღწეულად ითვლება, თუ პროფესიული სტუდენტი პრაქტიკული უნარების დემონსტრირებისას ყველა მისაღწევ კომპეტენციაში მიიღებს დადებით შეფასებას. უარყოფითი შეფასების შემთხვევაში პროფესიულ სტუდენტს ეძლევა შესაძლებლობა თავიდან გაიაროს აღნიშნული კომპონენტი და განმეორებით მოახდინოს კომპეტენციის დემონსტრირება.
3.7. შეფასების მიმართულებები
და ინსტრუმენტები
სწავლის შედეგი
|
შეფასების მიმართულება
|
||
პროცესზე დაკვირვება
|
პროდუქტის/ შედეგის შეფასება
|
გამოკითხვა
|
|
სწავლის
შედეგი 1
|
|
პრაქტიკული
დავალება
|
ამოცანა,
ტესტი, ზეპირი გამოკითხვა
|
სწავლის
შედეგი 2
|
|
პრაქტიკული
დავალება
|
ამოცანა,
ტესტი, ზეპირი გამოკითხვა
|
სწავლის
შედეგი 3
|
|
პრაქტიკული
დავალება
|
ამოცანა,
ტესტი, ზეპირი გამოკითხვა
|
სწავლის შედეგი 4
|
|
პრაქტიკული
დავალება
|
ამოცანა,
ტესტი, ზეპირი გამოკითხვა
|
3.8.
ლიტერატურა და/ან ინფორმაციის წყაროები:
1.
,,მათემატიკა 11/მოსწავლის წიგნი“, გ. გოგიშვილი, თ. ვეფხვაძე, ი. მებონია, ლ. ქურჩიშვილი,
თბილისი, ინტელექტი, 2012 წ.
2.
,,მათემატიკა 11/მასწავლებლის წიგნი“, გ. გოგიშვილი, თ. ვეფხვაძე, ი. მებონია, ლ. ქურჩიშვილი, თბილისი, ინტელექტი,
2012 წ.
3.
ს. თოფურია, ვ. ხოჭოლავა, გ. აბესაძე, ზ. მეტრეველი, „მათემატიკა“ (თეორია და ამოცანათა კრებული), თბილისი, 2009 წ.
4.
ნ. გაბოშვილი, რაოდენობრივი წიგნიერება, სტუდენტის სახელმძღვანელო,
თბილისი, 2015წ.
3.9. სპეციალური საგანმანათლებლო
საჭიროების (სსსმ) და შეზღუდული შესაძლებლობების მქონე (შშმ) სტუდენტების სწავლება
საჭიროების შემთხვევაში, სპეციალური
საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე სტუდენტისთვის
საგანმანათლებლო დაწესებულების
მიერ მუშავდება ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა, რომელიც ეფუძნება პროფესიულ
საგანმანათლებლო პროგრამას/მოდულს და წარმოადგენს მის მოდიფიკაციას (მისაღწევი სწავლის
შედეგების თვისობრივ ან რაოდენობრივ ცვლილებას) და/ან აკომოდაციას (სწავლებისა და შეფასების
მიდგომებში ცვლილებას მისაღწევი სწავლის შედეგების ცვლილების გარეშე) და, შესაბამისად,
აზუსტებს სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების
მქონე სტუდენტისთვის საჭირო დამატებით საგანმანათლებლო
მომსახურებას.
ინდივიდუალური
სასწავლო გეგმა გამოიყენება როგორც სახელმძღვანელო სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე პროფესიული სტუდენტის
საგანმანათლებლო პროცესის განხორციელებისთვის. ინდივიდუალური
სასწავლო გეგმის ფარგლებში სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე სტუდენტის
მიმდინარე შეფასება ხორციელდება ინდივიდუალურად განსაზღვრულ მისაღწევ სწავლის
შედეგებთან, ხოლო საბოლოო შეფასება და კრედიტების მინიჭება -საგანმანათლებლო
პროგრამის/მოდულის მოთხოვნებთან მიმართებით.
მოდულის განმახორციელებლები:
№
|
სახელი და გვარი
|
საკონტაქტო
ინფორმაცია
|
1
|
მურმან კინწურაშვილი
|
Tel.: 551 14-50-65
|
Comments
Post a Comment