სსსმ მოსწავლეებთან მუშაობა

მოსწავლის საგნობრივი შეფასება სასწავლო წლის დასაწყისში

მოსწავლის სახელი - გვარი: ნიკოლოზ დათაშვილი
კლასი: მე-8
საგანი- მათემატიკა
მასწავლებლის სახელი - გვარი: მურმან კინწურაშვილი
თარიღი: 19.09.2018
მოსწავლემ გასული სასწავლო წლის დასასრულს გამოავლინა შემდეგი სასწავლო შედეგი/ ები
შედეგის მიღწევას ადასტურებს შემდეგი ინდიკატორი/ები
შედეგის მიღწევას არ ადასტურებს შემდეგი ინდიკატორი / ები
VII.1. რაციონალური რიცხვების წაკითხვა, შედარება და დალაგება.  
   მოსწავლეს ეძლევა თვალსაჩინოება რაციონალურ რიცხვებზე, მათ შედარებაზე და დალაგებაზე.
  მოსწავლე ხალისით ერთვება ჯგუფურ მუშაობაში, მიუხედავად იმისა, რომ უმეტეს შემთხევაში ვერ ღებულობს სწორ პასუხს.    
მოსწავლეს არ შეუძლია დამოუკიდებლად , უშეცდომოდ მასწავლებლის ჩარევის გარეშე შეასრულოს მიცემული დავალება.
ჯგუფში მუშაობისას ზოგჯერ მოუსვენრობს, არ ელოდება თავის რიგს და ხელსუშლის კლასელებს.
VII.2. რაციონალური რიცხვებზე მოქმედებების შესრულება.
მოსწავლეს ეძლევა მატივი მაგალითები, რომლებიც მოიცავს ოთხივე მოქმედებას რაციონალურ რიცხვებზე.
ის აკეთებს საკუთრი ნამუშევრის პრეზენტაციას მასწავლებლის დამხმარე კითხვების გამოყენებით.
მოსწავლეს არ შეუძლია დამოუკიდებლად, უშეცდომოდ, მასწავლებლის ჩარევის გარეშე შეასრულოს მოქმედება.
არ შეუძლია სხვისი ნამუშევრის თანმიმდევრულად აღწერა, მოვლენათა გააზრება გართულებულია ცოდნის განზოგადება, სხვა სიტუაციაში გადატანა, აბსტრაგირება.
VII.9. გეომეტრიული ფიგურების ამოცნობა, მათი სახეობების შედარება და კლასიფიცირება.
მოსწავლეს ეძლევა თვალსაჩინოება რომლის დახმარებით უნდა შეძლოს გეომეტრიულ ფიგურათა სახეობების ამოცნობა და კლასიფიცირება.
მოსწავლეს არ შეუძლია დამოუკიდებლად, უშეცდომოდ, მასწავლებლის ჩარევის გარეშე მოახდინოს გეომეტრიულ ფიგურათა კლასიფიცირება.  ხანდახან ძირს აგდებს სხვის ნამუშევარს, ადვილად ექცევა კონფლიქტურ სიტუაციებში, უჭირს სიბრაზის გაკონტროლების უნარი.

მასწავლებლის დასკვნა ინდივიდუალური სასწავლო მიზნების საჭიროების თაობაზე.
          საჭიროებს ინდივიდუალურ  სასწავლო  გეგმას.

 საჭიროებს ინდივიდუალურ  სასწავლო  გეგმას.
 


მასწავლებლის ხელმოწერა
დირექტორის ხელმოწერა

Comments