სსსმ მოსწავლეებთან მუშაობა
მოსწავლის საგნობრივი შეფასება სასწავლო წლის დასაწყისში
მოსწავლის სახელი
- გვარი: ნიკოლოზ დათაშვილი
კლასი: მე-8
საგანი-
მათემატიკა
მასწავლებლის სახელი
- გვარი: მურმან კინწურაშვილი
თარიღი: 19.09.2018
|
||
მოსწავლემ გასული სასწავლო წლის დასასრულს გამოავლინა შემდეგი სასწავლო
შედეგი/ ები
|
შედეგის მიღწევას ადასტურებს შემდეგი ინდიკატორი/ები
|
შედეგის მიღწევას არ ადასტურებს შემდეგი ინდიკატორი / ები
|
VII.1. რაციონალური
რიცხვების წაკითხვა, შედარება და დალაგება.
|
მოსწავლეს ეძლევა თვალსაჩინოება
რაციონალურ რიცხვებზე, მათ შედარებაზე და დალაგებაზე.
მოსწავლე ხალისით ერთვება ჯგუფურ
მუშაობაში, მიუხედავად იმისა, რომ უმეტეს შემთხევაში ვერ ღებულობს სწორ პასუხს.
|
მოსწავლეს არ შეუძლია დამოუკიდებლად , უშეცდომოდ მასწავლებლის ჩარევის
გარეშე შეასრულოს მიცემული დავალება.
ჯგუფში მუშაობისას ზოგჯერ მოუსვენრობს, არ ელოდება თავის რიგს და ხელსუშლის
კლასელებს.
|
VII.2. რაციონალური რიცხვებზე მოქმედებების
შესრულება.
|
მოსწავლეს ეძლევა მატივი მაგალითები, რომლებიც მოიცავს ოთხივე მოქმედებას
რაციონალურ რიცხვებზე.
ის აკეთებს საკუთრი ნამუშევრის პრეზენტაციას მასწავლებლის დამხმარე კითხვების
გამოყენებით.
|
მოსწავლეს არ შეუძლია დამოუკიდებლად, უშეცდომოდ, მასწავლებლის ჩარევის
გარეშე შეასრულოს მოქმედება.
არ შეუძლია სხვისი ნამუშევრის თანმიმდევრულად აღწერა, მოვლენათა გააზრება
გართულებულია ცოდნის განზოგადება, სხვა სიტუაციაში გადატანა, აბსტრაგირება.
|
VII.9.
გეომეტრიული ფიგურების ამოცნობა, მათი სახეობების შედარება და კლასიფიცირება.
|
მოსწავლეს ეძლევა თვალსაჩინოება რომლის დახმარებით უნდა შეძლოს გეომეტრიულ
ფიგურათა სახეობების ამოცნობა და კლასიფიცირება.
|
მოსწავლეს არ შეუძლია დამოუკიდებლად, უშეცდომოდ, მასწავლებლის ჩარევის
გარეშე მოახდინოს გეომეტრიულ ფიგურათა კლასიფიცირება. ხანდახან ძირს აგდებს სხვის ნამუშევარს, ადვილად
ექცევა კონფლიქტურ სიტუაციებში, უჭირს სიბრაზის გაკონტროლების უნარი.
|
მასწავლებლის
დასკვნა ინდივიდუალური სასწავლო მიზნების საჭიროების თაობაზე.
|
მასწავლებლის
ხელმოწერა
დირექტორის ხელმოწერა
Comments
Post a Comment